Men kära vän!

Jag var till naprapaten idag igen. Jag hyser lite hatkärlek till henne. Hon plågar mig så skönt...

Idag blev det plågsamt värre. Hon började med ryggen och tryckte som vanligt... tårarna rann och jag kved som en liten kattunge.

Sen berättade jag att jag hade ont i höftböjaren när jag skulle göra mina stretchövningar. Hon börjar känna på höftböjaren och blixten slår ner i huvvet på mig. Det svartnar för ögonen och det gör så jävla ont... Hon utbrister

"Men kära vän, din höftböjare är spänd som en fiolsträng. Att du inte fått ryggskott för länge sen är för mig en gåta!"

Kul...

Fortfarande bäst, fast på ett dåligt sätt.

Kommentarer
Postat av: Yvette

Men för fan. Jag måste också gå till självplågeriets högborg. "Betala mig för smärta, snälla!" Eller nåt. Jag tänker kiropraktor, dock.

2009-10-27 @ 21:18:24
URL: http://heltathelvete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0