Parkeringsbolag är ena jävla facister!

I går var jag till Barkarby, där det finns många och stora parkeringar. Det var ganska lugnt och det var inga problem att få en parkerinsplats. Jag noterade inte att det fanns en skylt som sa att man skulle använda p-skiva.

Tro på fan jag fick parkeringsböter. 300 spänn.

För helveeetttteeee!!!

Jag var inte ivägen för någon, jag stod snyggt och fint i rutan, jag var där i ungefär en och en halv timme... man får stå tre timmar gratis... men jag hade glömt att lägga fram den där jävla p-skiva.

Det var en lugn lördag, så visst måste dom jävlarna passa på att pressa ut så mycket pengar man kunde den dagen. Jävla facister.

Idioter.

Jag kan inte, om så mitt livet stod på spel, förstå hur man tänkte då man kom på att man måste sätta parkeringsböter på en gratis-jävla-parkering! Och kom för fan inte med nåt jävla inlägg om att jag får skylla mig själv... ni måste hålla med om att det är så jävla dåligt.

Det är söndag idag och jag är fortfarande så arg så det piper i huvvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0