Äré svinisen?

I morse kände jag ingenting. Under dagen har det kommit smygande; först lite tjock i halsen, sen började det rinna ur näsan lite, sen efter eftermiddagsfikat kom rethostan...

Börjar känna mig matt i kroppen och snorar mer och mer. Det är svininfluensan! Ta mig fan, det är svinis... Struntade i att träna och åkte till apoteket och rensade förkylningshyllan. Fortsatte till ICA och köpte halstabletter och bunkrade upp med frukostkäk för minst en vecka framåt.

Nu jävlar... kom igen då, svinis... så ska du få dig en match.

Sopa.


Kommentarer
Postat av: Yvette

Meh! Är det svinpest ska du ju ta och masa dig iväg till sjukan och kanske få en lunga eller två, inte peta i dig Alvedon. Har jag hört.

2009-11-16 @ 22:30:20
URL: http://heltathelvete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0