Vilket jävla sätt...

Jag är medlem på en dejtingsajt.... en av dom större, och i går fick jag ett meddelande från en blond, söt tjej som verkade riktigt bra. Så jag svarade och ställde ett par frågor och bara en liten stund senare fick jag svar där hon svarar på frågorna och skriver att hon inte gärna vill sitta och ställa och svara på en massa frågor på nätet utan hellre träffas IRL, som det heter så jävla käckt.

Självklart, säger jag och frågar hur det ser ut för henne i veckan, då jag är ledig och kan när som helst. Hon svarar att hon också är ledig och undrar om en fika eller bad är ok som en första dejt.

Men då går nåt jävligt fel. Jag svarar att en glass och en promenad verkar vara en lagom opretentiös första dejt och om det kan vara ok med en träff på tisdag eller onsdag.

Och det är nu jag behöver hjälp att tolka det som händer; absolut ingenting. Hon svarar inte på mitt meddelande. Är hon helt plötsligt inte intresserad av att träffas? Skrev jag nåt jävligt fel, eller? Det var ju hon som var på och ville träffas. Jag har ju också lagt upp en del bilder, och eftersom det var hon som skrev till mig så kan hon ju heller inte tycka att jag ser ut som ett jävla troll heller.

Jag begriper mig inte på brudar...


Kommentarer
Postat av: Yvette

Men. Opretentiöst, det är ett farligt ord. Dels så är det många många många stavelser och så vet jag inte om det är ett bra eller dåligt ord, kanske är det ironi?! Eller så kanske hon dog, jag vet inte.

2009-07-22 @ 10:03:13
URL: http://www.heltathelvete.blogspot.com
Postat av: TheRealAcke

Meh, fan... om hon reagerar på ett enda ord är hon ju dum i huvvet jue.

2009-07-23 @ 13:34:15
Postat av: Yvette

Bingo!

2009-07-24 @ 05:25:27
URL: http://heltathelvete.blogspot.com
Postat av: TheRealAcke

Då ska jag bara använda små och enkla ord i fortsättningen... som till en fyraåring.

2009-07-24 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0