Presenter, fix ups och odugliga datorer

Idag har varit en produkiv dag, både på gott och på ont. Jag och systrarna kom till slut överens om vad vi ska köpa till pappa i födelsedagspresent. Han fyller 60 så jag ville att vi skulle ge honom nåt fint... Så jag åkte in till stan för att köpa en klocka; jag hade först tänkt köpa en Boss... men det blev en mycket bättre klocka; en Certina... en vattentät rackare med safirglas och läderarmband.

En riktigt snygg sak må jag säga, jag kanske måste köpa en likadan till mig själv. Expediten var otroligt söt och glad... hon var trevlig och tog sig verkligen tid att hjälpa mig. Jag blev på fantastiskt gott humör. Så ska ni köpa en klocka ska ni gå hit och fråga efter Nina. Stort tack för hjälpen!

Efter lunchen satt jag och några kollegor i receptionen och drack kaffe och kollade på folk som kom och gick. Vi pratade lite om killar och tjejer och dejter och sånt... en av mina kollegor sa att hon ville fixa ihop mig med sin kompis. Tyvärr är hon för gammal för mig, tror jag. Typ 37... herregud, hur skulle det se ut?! Hon ska vara löjligt snygg i så fall, hahah. Nåja, vi får se hur det blir med den saken, jag har lite svårt för blind dates...

Nu till det tråkiga. För fjärde gången, läs FJÄRDE jävla gången, kraschade min bärbara dator nu ikväll! Jag har haft den inne på reparation tre gånger redan och senast fick den en ny hårddisk. Datorn är 1,5 år gammal... ska det vara så? Det är så tröstlöst. En jäkla tur att jag tidigare ikväll tog en back up på alla filer och bilder. Tur i oturen är också att det är en hem-pc så jag har garanti och support och sånt. Men en sak är säker... när avtalet går ut, ryker datorn och jag byter till Mac, var så säker.

Kommentarer
Postat av: Yvette

Men vaddå sjuktgammal37? Det är ju fan ingen ålder! Om hon dessutom är fin så blir det ju gmf, vem vill inte ha en gmf?!

2009-07-14 @ 13:32:55
URL: http://heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Huh?

Gmf?



37 är för gammalt för mig... då är det en jävla panik att skaffa hus och kids och sånt. Lugn i bussen...

2009-07-14 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0