En öhvän... eller inte?

Jag måste ju ställa frågan till mig själv; är du utvecklingsstörd?

De senaste två veckorna har jag med berått mod tackat nej till två kravlösa kk-förhållanden. Hur dum får man vara? Hur kan man tacka nej till enkelt kravlöst sex?

Kanske för att jag inte kunde se någon av de två tjejerna som en så kallad öhvän... (definition: En sexuell relation som man inte vet riktigt var man har eller en dold intim bekantskap, som i "Det här är Jenny, min... öh... vän).

I ärlighetens namn fanns det nog andra saker som gjorde det mer komplicerat; till exempel så jobbar jag med den ena tjejen far... och den andra har ett barn. Helt klart besvärande omständigheter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0