Ska jag flytta?

Är i Göteborg och slås av hur trevlig alla är. Inte som i Stockholm där alla jävlar bräker ur sig nåt surt, ler falskt eller överlägset, utan trevligt... de frågar hur min dag i solen har varit och är avslappnade.

Spårvagnar är visserligen ett djävulens påfund som jag inte alls gillar... men hallå; jag hatar tunnelbanan också.

Det finns vackra tjejer ÖVERALLT, det kryllar av dom små liven. I Stockholm måste man ta sig in till Stureplan eller till nåt uteställe på Kungsholmen för att hitta ögongodis. Men då bara för att upptäcka att det är ena uppblåsta, dryga överklassbrudar... eller bara jävligt dryga brudar.

Fan vad jag gillar Göteborg! När solen skiner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0