Ska det vara så här?!

I morse hände det igen. Min bärbara dator kraschade. Den är två månader gammal och den kraschade som en självmordsbombare.

Jag har haft problem med min förra dator också; den kraschade fyra gånger (läs FYRA HELVETES JÄVLA gånger). Schysst av dom att ge mig en ny, när dom vet att deras datorer är SKRÄP. Skulle man råka få ett måndagsexemplar må det vara hänt, men två?!?! Det är ett tydligt tecken på att det är SKRÄP... SKIT... LURENDREJERI... PÅ LÅTSAS...

Det är HP jag pratar om. Hewlett Packard... Köp inget från dom. Jag uppmanar ALLA att aldrig någonsin köpa nåt skit från dom igen.

Men visst... en eloge ska dom ha. Dom är duktiga på att laga. Det är för att dom GÖR DET SÅ JÄVLA OFTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0