Magnus Uggla är en surputte

Magnus Uggla drar bort sin musik från Spotify och säger att han hellre rövknullas av Pirate Bay än får allmosor från Spotify. Läs eländet här

Jävla gnällspik säger jag.

Uggla kan ju börja med att göra bra musik så han kan kräva att få bra betalt.

Petter blandar sig i leken och säger att han och hans musik har blivit en vara! Nähä... säger du det?! Fuck me sideways...

Det är helt riktigt, Petter. Musik är en handelsvara. Ska du leva på din musik får du fan börja producera och driva din musik som ett företag och inte vädja till konsumenterna att betala för KONST, som alla jävla musikmuppar anser att deras musik är. Det är det fan inte...

Gör musiken tillgänglig för alla! Tjäna pengar på konserter och framträdanden istället. Kan U2 kan ni; Uggla och Petter... väx upp och följ med i utvecklingen. Sluta bete er som småungar.

För helvete.

By the way: jag lyssnar inte på vare sig Magnus Uggla eller Petter. Jag tycker deras musik suger! Det som gör mig ännu mer bestört är att Bob Dylan! drar bort sin musik från Spotify. Det sved i mitt musikhjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0