Fuck you och välkommen åter

Har just kommit hem från min semestervecka i Göteborg. Det har varit en trevlig vecka och så fick jag en avskedspresent från Göteborgs Stad; en fet p-bot på 600 spänn.
 
Ja, jag vet... den var rättfärdigad. Jag hade varit ordentlig och betalat avgiften, men jag parkerade helt åt helvete... Jag såg inte skyltjävulen, helt enkelt.

Fick däremot en nice present från syster när jag kom hem; en tavla till vardagsrummet =) Den gav mig en idé... snart kommer en ny blogg att ersätta denna...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja förutom p-boten hoppas jag då ändå att du hade trevligt här nere :)



//Linda

2009-08-10 @ 18:27:25
URL: http://www.blogg.mustica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0