Cliff Barnes är förmodligen världens bästa

Var på Cliff Barnes i fredags. Jag hade aldrig varit där förut. I kön in frågade vakterna om det var någon som inte varit där förut. För dom har två regler; dansa inte på borden och öppna inte fönstren. Men annars är det bara att ha kul. 

Det gick jävligt vilt till. Det var varmt och svettigt... vi dansade och hade väldigt trevligt. Jag fick en flaska i pallet så ögonbrynet sprack. Blodet rann som en mindre flod. Vakten kom, utrustad med plasthandskar och kollade vad som hänt. Det var inget bråk eller så, utan bara en olyckshändelse. Men ögonbryn spricker så lätt...

Han drog med mig ut i köket och började tejpa ihop såret. Sen säger han åt mig att gå ut och ha kul sista tio!!

EN STOR JÄVLA JÄTTEELOGE TILL VAKTERNA PÅ CLIFF BARNES! Hade det varit på något annat ställe hade jag åkt ut...

Kommentarer
Postat av: Yvette

HEJA! Awright, då vet jag vart jag ska gå i stockholm: Cliff Barnes. Motsvarande ställe är väl typ Dancin Dingo. Jävligt kul röj med allt från 18åringar till 40taggare som dansar skallen av sig och man får se ut nästan hur som helst, till skillnad från de skitnödiga ställena på Avenyyyyyyyn. Som tur är ligger det en gata in från avenyn, så man vet vart man ska ta vägen om man inte kommer in på de flassssshiiiiiga ställena (eller tröttnar på att köa). Häpp!

2009-08-26 @ 11:25:40
URL: http://heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Vakten

Tjena,

tack för elogen och de vänliga orden!



Ses. :-)



2009-10-17 @ 03:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0